miercuri, 23 iunie 2010

căciuliţă

O altă căciulă de bebe? Imediat! O căciuliţă pentru fata mea? O, Doamne, asta da provocare! După ce am dezbătut câteva zile cu mine însămi problema culorii şi câteva ore decizia privind materialul (mi-e tare greu să mă gândesc la un singur proiect atunci când deschid cutiile cu fire, poate vă este cunoscut sentimentul...hmmm) am reuşit să fac minunata alegere: o căciuliţă albă de bumbac! :)) Normal, că doar trebuie să se potrivească cu toate rochiţele alea multe şi colorate din vara asta...



Aşa că am făcut o căciuliţă simplă şi drăguţă pentru fata mea. I s-a potrivit de minune, mami a fost fericită, iar fata a fost... (hmm) ocupată!
Morala: căciuliţele sunt ca să aibă mami ce croşeta, nu ca să aibă fata ce purta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu