luni, 18 octombrie 2010

If you go...

If you go to San Francisco...


Dar nu merg acolo şi oricât e de frumos cântecul, aia era demult.

Dacă, totuşi, mergeţi la Bucureşti, mergeţi la Anthony Frost.

De ce? Pentru că te simţi bine de cum intri pe uşă, librarii îţi sunt de ajutor fără să te agaseze, cărţile sunt la îndemână oriunde te-ai afla şi găseşti la ei de la ficţiune (dincolo de cea de duzină),  arhitectură, muzică şi fotografie. Şi pentru toate, nu plăteşti decât cartea, nu şi "experienţa" de a te afla într-un loc deosebit (fără îndoială valabilă şi pentru alte librării), aşa cum zicea cineva tare drag mie.

Presată de timp şi cu gândul la următoarea zi de training, am scanat rafturile cu cărţi pentru copii. Căutam o ediţie din Beatrix Potter. Şi pentru că socoteala de acasă... m-am uitat şi pe un volumaş roz (!) cu caligrafie frumoasă pe cotor.
L-am luat în mână şi am avut unul din momentele acelea care îţi luminează ziua. Am ştiut că am găsit ce căutam. (Ms. Potter can wait). Şi uite aşa Clara a primit o carte minunată, cum nu am mai găsit de multă vreme. Am văzut-o şi am ştiut că e pentru ea. Uneori se întâmplă. Şi cred că nu mă înşel când spun că o să fie cu noi multe seri de acum înainte. "Who do you love?"
Pisici pentru o pisicuţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu