marți, 22 martie 2011

Navigaţie



Acum doi ani m-am apucat de construit. Pardon, voiam să spun că Andrei s-a apucat de construit...(uff, cum îţi scapă adevărul printre taste)
Şi după ce am încercat diferite modele, dimensiuni şi culori de ziduri, m-am apropiat mai mult de lucruri tare dragi dumnealui şi am făcut... vapoare. Mă gândeam să mai diversificăm producţia, dar am întâmpinat rezistenţă maximă. Aşa că mai bine de un an (cu pauze neglijabile) am tot făcut vapoare, şalupe, submarine, port-containere, petroliere, veliere etc. O flotă întreagă, ce să mai!
Aveam deja un nod în stomac când auzeam începutul pledoariei:"We build a ship" şi am încercat tot felul de metode de a mă eschiva, de a schimba subiectul (sau obiectul de construit, în cazul de faţă). M-am reîntors la construit de ziduri numai ca să le văd cum se unesc, devin poduri, iar pe sub ele trec tot...VAPOARE!

Am schimbat destule materiale de construcţii încercând să obţin şi altceva, până când am primit ajutor. De la Julia, evident, că ea mă scoate din încurcături din astea. (Sau din alea...5/7 zile de ploaie la casa de vacanţă).
Am comandat noul set de construit în ideea de a forţa un pic nota şi de a mai vedea şi altceva asamblat. Dar nu mă aşteptam la aşa un succes...:))




Tranziţie lină, misiune îndeplinită.

Mă scuzaţi, mă duc să ridic jaluzelele să se poată copilul uita după (alte) avioane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu