luni, 28 martie 2011

Târziu-Devreme...

Noaptea târziu/ Dimineaţa devreme e ora la care lucram la calculator, încercând să pun lucrurile cap la cap pentru un eveniment care se apropie. Căutând nişte schiţe mai vechi, dar pe jumătate convinsă că nu aveam cum să le găsesc acolo, am deschis totuşi fişierul cu poze. Şi am găsit... nişte schiţe vechi :))
Frânturi de vara. Frânturi de 2 Mai. Frânturi de vacante de demult, petrecute la bunicii de aici.


Am căutat inspiraţie? Am găsit-o. Acolo s-a schiţat totul, restul e doar interpretare, reorientare, adăugare. Dacă e vorba de joacă, e acolo. Dacă vorbim de cele mai serioase lucruri, acolo le-am zis. Pe plaja, la mare. Si da, plaja din 2Mai e speciala...


Ce ziceam? căutam schiţe? astea sunt minunate...


căutam inspiraţie?

Am găsit-o! Pentru acum şi pentru (mult) mai târziu...




O săptămână superbă să aveţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu