marți, 25 ianuarie 2011

În joacă...

Zilele astea a fost rost de joacă. Andrei a descoperit jocul de domino şi a devenit rapid mare fan. Eu? Nu cred să fi jucat vreodată până acum. Dar nu contează, piticul să fie fericit.


Şi ne aşezăm. Şi ne jucăm... Doar că uneori măgarii nu vor să stea împreună, raţele se îndreaptă curioase către vaci, iar leii sunt cercetaţi cu atâta interes încât uneori nici nu mai ajung jos pe pat.

Avem şi reguli, dar relaxate. Relaxate ca o zi de duminică ce era când am jucat prima dată domino, relaxate ca după-amiaza aceea de august, Miha, când am văzut prima dată în viaţa mea bakugani (inculta de mine!) şi când am văzut cum e să faci reguli noi la fiecare tură doar ca să le uiţi la următoarea...

M-a furat peisajul.
"Andrei, whose turn is it?"
"It's MY turn !"

Şi vă prezint astfel cea mai importantă achiziţie de pe urma jocului.

Domino, ziceam? Mda, o să fie şi domino, dar acum sărbătorim folosirea corectă a pronumelui şi derivatelor sale... şi timpul petrecut împreună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu