luni, 4 aprilie 2011

Afara?

Nu, nu mergem afară.

Sau, cel puţin, nu "ieşim afara" în sensul în care îl percep piticii.


Sunt un pic confuză: nu trebuia să vină primăvara? Cu sau fără floricele pe ...unde se poate. În loc de primăvară azi, stând la un semafor, am văzut afişate...4 grade C.


În semn de protest, mi-am luat jucăriile şi le-am adus (mai) în casă.


Da, am mutat răsadurile. Nu în curte, ci în casă.


(parte din răsaduri, făcute cu mai mult drag decât pricepere; mulţumesc, pitici, pentru tot iaurtul mâncat:)))



Pe de altă parte... cu cât întarzie primăvara şi vremea bună, cu atât mai multe răsaduri vor fi. Frigul nu mă face decât să visez (în baza măsurătorilor, fireşte), să pun la cale şi să încep să sper că vor fi şi nişte rezultate gustoase în cele din urmă.



Pentru siguranţă, mă duc să pun deoparte hainele groase şi să le scot pe cele mai subţiri, poate chiar vine primăvara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu