luni, 11 aprilie 2011

Pisi-căciula/ Cat-hat



Who said "meow"? The cat? no, THE HAT!

Iată şi pielea personajului inventat despre care povesteam acum câteva zile.

L-am prezentat în cadrul primului eveniment din seria de Storytelling şi a avut succes. Cred că aşa se spune când era să plece acasă împreună cu susţinătorul , nu? (copilul care l-a purtat)


Fotografiile de aici sunt dintr-o şedinţă foto ulterioară evenimentului, în care o mâţă (despre care părinţii vorbesc ca atare: Ai văzut pisica?, A mâncat pisica?) care a impersonat pisica mea foarte bine. S-a plimbat încet şi cu graţie, a avut grijă ca toată lumea din jur să o remarce în noua ipostază şi a mieunat impecabil.

Întrebări de profesoară:

"Ce e asta?"

"O pisică." (cat)

"Zău? Eu credeam că e o căciulă..."(hat)

"Nuuuuuu.... E o pisică!"

"Eu cred că e o pisi-căciulă" (cat-hat)


Doi ochi mari se ridică neîncrezători, dar seriozitatea şi siguranţa mea îi dau curaj.

"'Tis not a cat, 'tis not a hat, it's a cat-hat!"



Şi pisica mea îşi părăseşte eleganţa felină şi redevine o fetiţă care pleacă de lângă mine ţopăind şi mieunând, încântată de descoperire.


Sincer, mi-a venit şi mie să ţopăi, dar mă păstrez pentru povestea de sâmbăta asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu