joi, 14 aprilie 2011

Maximă eficienţă




Am fost de acord întotdeauna că trebuie să învăţăm de la copiii noştri.


Cel mai nou exemplu l-am primit de la domnişoară, chiar azi.

Trebuie să vă fac o confesiune: în camera de joacă am un...iaz.



Clara şi-a dorit foarte mult să meargă la pescuit, iar pentru această ocazie specială, chiar a pronunţat corect fishing , ceea ce recunosc, nu e puţin la 1 an jumate.Şi în timp ce povestim despre ce peşti sunt în iaz şi despre cum se numesc cei care nu sunt...chiar peşti, dar au ajuns în iaz pentru a avea mai mult spor la joacă, Clara face prima captură...


Nemo zice a ea fericită...Aşa să fie, doar n-o să iau bucuria copilului la primul lui pescuit. Nu de alta, dar nu cred că tatăl meu m-ar ierta vreodată.


Şi după ce mai are un pic de răbdare şi mai pescuieşte un căluţ de mare, decide ea că asta e o treabă prea migăloasă pentru o domnişoară care se vrea super eficientă. Şi găseşte soluţia pentru pescuitul ...rapid şi cu maxim de profit:



Mda, şi-a pus iazul în braţe.


Unică metodă de pescuit, n-am ce zice, am mai învăţat ceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu