miercuri, 13 aprilie 2011

NU aia...




Clara, baby, NOT that one...


Adică nu o lua chiar pe aia, alege şi tu alta... am sărit ca arsă uitându-mă la ce a ales fi-mea.

Notă explicativă: curăţenia (citiţi, vă rog, debarasarea) de primăvară a atins proporţii greu de imaginat până acum şi am ajuns la un capitol mereu amânat. Ce are un intelectual prin toate camerele, cotloanele şi mobilele? Cărţi. Şi pentru că mi se pare firesc să iau în continuare materiale adaptate noilor nevoi (ar fi uşor să dau vina pe copii, dar şi interesele mele au migrat), am fost pusa în situaţia de a tria biblioteca. Evident, Clara nu putea sta deoparte.


Şi-a ales o primă carte, un studiu prăfuit - din toate punctele de vedere - dar pentru că mama ei a deturnat-o, s-a grăbit să o pună la loc.



A doua oară s-a bazat pe un criteriu imbatabil zilele astea: culoarea. Nu scapă nimic de culoare mov/ lila/ roz care intră în raza ei vizuală. (E momentul să mă întreb dacă e fata mea sau e doar o glumă nu foarte reuşită. Hmmm...) Aşa că din teancul de cărţi a vrut-o pe cea ...mov.


Clara, baby, not THAT one... (nu de alta, dar e mijloc de teanc!)




Prea târziu.




Mulţumită, se retrage la colţul de lectură...



... doar pentru a constata că dacă ai ales o carte după culoarea coperţii nu are rost să o deschizi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu