marți, 21 septembrie 2010

Căciula de 3 ore

De 3 ani de zile fac căciuli. În general. Adică tricotez, croşetez, ajustez...căciuli, căciuliţe, fesuri, berete etc. De 3 ani.

Trist, comic, bizar sau absolut firesc, le-am pierdut şirul, numărul şi la unele chiar urma. De câte căciuli pot avea nevoie 2 copii??? Recunosc, am mai făcut şi câteva pentru copiii prietenilor, dar chiar şi aşa...

Acum o lună am făcut un inventar superficial şi am decretat că "Clarei nu-i trebuie nimic iarna asta." Adică nimic de lucrat. Şi era cumva mai bine, chiar poate vedeam şi capătul de jos al listei mele cu "DE FĂCUT".

Doar că...dintr-un sertar de căciuli nici măcar una nu era pe măsura ei, de o culoare neutră şi potrivită cu vremea asta. Aşa că... (hmm) am mai făcut o căciulă. Repede, în 3 ore, albă, ca să nu mai am alte frustrări ulterioare şi exact pe măsura domnişoarei. Poftiţi, vă rog...

Şi până la plimbarea de pe faleză, îmi face hatârul de a o ţine pe cap. UN PIC!






3 comentarii:

  1. bravo!!!!!!!!!!!!!! frumoase caciulite........
    sa ne inveti si pe noi,puup

    RăspundețiȘtergere
  2. Intotdeauna am admirat-o pe mama ta.....pentru...impletituirile ei...marete....(si nu o spun in derideridere)!!!!Dar cred ca ...ai depasit-o la caciulite......si e OK!!
    De exemplu.....inca mai pastrez o caciula pe care Domnita i-a facut-o Oanei....e rosie...cu bor ...si mi-e draga...ca n-am putut sa renunt la ea!!!
    Asa ca ...poate daca ..vei avea si tu vreodata nepoti...o sa ai cui sa daruiesti cu drag ...caciulite!!si sa le poarte si sa le aprecieze ca mine!!!
    Pupici pentru cei mici!!!!!
    Nu ,,,postez profilul,,,, cum se cere ....sunt sigura ca stii despre cine e vorba...pup!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru aprecieri.
    Facem un tutorial, Gina, daca vrei. :))

    RăspundețiȘtergere