luni, 27 septembrie 2010

Luni dimineaţă

Ce fac luni de dimineaţă? Nu, nu-mi beau cafeaua, deşi mi-aş dori/ mi-ar trebui.


Luni dimineaţă am o singură preocupare: ce poveşti să mai născocesc să fac mersul la grădi cât mai acceptabil. Am terminat inventarul maşinilor din parcare. Am terminat de alergat după porumbei... Şi fir-ar să fie, nu întotdeauna găseşti o maşină de marfă la rampa de descărcare din spatele blocului.


Era să mă panichez azi, dar mi-a fost şoptită soluţia: "Andrei, când vii de la grădi, mergem să culegem zmeură!"
Desigur, Andrei are o variantă proprie de "cules". Traseul fructelor de pe creangă e foarte scurt. Se termină în gură...


OK, am mai supravieţuit la o zi de luni. Mai aveţi idei pentru următoarea? Că zmeură nu mai este!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu