vineri, 9 iulie 2010

cărţi


Există tot felul de cărţi la noi în casă. Cărţi noi, cărţi vechi, cărţi cumpărate, cărţi primite în dar, cărţi care stau la noi puţin şi se întorc la proprietarii lor, cărţi de la bibliotecă. Nu-mi pot imagina cum ar fi fără ele şi cu toate că le găsesc din ce în ce mai greu loc, nu rezist tentaţiei de a mă mai "uita" printr-o librărie, anticariat... Poate ştiţi sentimentul. (hmm)


Aşa a fost şi acum câteva zile când am evadat pentru câteva ore la oraş. Şi evident, la anticariat. Pândeam de multă vreme ocazia şi nu mi-a părut rău. Am fost tare bine primiţi. Ca nişte apropiaţi. Clara a cules laude, ca de obicei, premiu pentru culoarea ochilor şi cuminţenie (care o fi legătura?!).


Iar eu m-am bucurat. M-am bucurat să găsesc cărţi frumoase, în versuri şi proză, în română şi engleză, cu personaje care nu vin din niciun film, să i-l duc şi lui Andrei pe Arpagic şi să îmi caut inspiraţia culinară într-o nouă carte...veche. Lasă că ştiu eu, astea-s cele mai bune!


Totul trebuie cercetat, comentat, comparat, curg întrebările şi nu ştiu de ce, dar nici măcar cartea mea nu a scăpat...

Poate de asta ne privea Sf. Anton de pe raftul de sus, din spatele tejghelei, să se asigure că găsim ce ne trebuie. Mulţumim, am găsit. :))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu