joi, 1 iulie 2010

pe andrele...



Plecând de acasă, de la mare, spre munte, acum câteva zile, am luat desigur un pulovăr gros pentru cea mică. Firesc, doar vremea e schimbătoare, ploile par că nu se mai termină, iar muntele e...ei bine, fie, e deal înalt.


Am luat aşadar, pulovărul care i-a fost credincios în primăvara asta.




Ce nu am calculat este că de atunci au trecut câteva luni (în care nu a mai fost nevoie de el) timp în care fata mea a crescut considerabil. Aşa că se cerea un altul. Neapărat, nu?! Aşa că am pe andrele acum varianta crem (mulţumesc, mătuşică, pentru fire) a unui pulovăr care a servit deja cu credinţă doi copii. Şi dacă mai plouă mult, sau puţin - dar zilnic, o să pot spune că am făcut cea mai originală interpretare la "sania făcută vara": pulovăr gros pentru luna iulie. A se folosi imediat!

Vă rog, remarcaţi coşul absolut original pentru lucru :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu